k

Éppen az interneten "szörföztem", muszáj így írni, mert ez a menő. Nos keresgéltem és beütöttem a Google-ba egyik osztálytársam nevét. Lehet, hogy nem kellett volna, mert ez miatt valószínüleg rettenetesen fogom utálni (már utálom is).

A nevét nem írom le, hiszen annyira még "tiszteletben" tartom, hogy nem teszem közzé a nevét, bár abból sem lehetne olyan nagy dolog... A napi 2 látogató, esetleg 4-5, max. 10-15. Vagy talán több? Faszom se tudja, de az biztos, hogy ez a poszt nem a statisztikáról fog szólni.

Nos, a csaj valamilyen szinten kapcsolódik a rádióval kapcsolatos posztomhoz, hiszen ő az egyik szerkesztője az iskolarádiónak. Tavaly részt vett egy-kettő szavaláson vagy min, tehát verset mondott fel különböző ünnepélyeken és hasonló helyszíneken.

Idén én még nem hallottam volna, hogy bármilyen ünnepségre hívták volna, pedig igen. Lehetséges, hogy pont direkt nem mondták el, titkolva. Az is lehet, hogy ő szégyellte, bár azt kétlem... Azt sem tudja min vett részt, ha meg igen, akkor a származására fény derült, hiszen tudjuk, hogy nem szívelik a "gójokat" a "barátaink".

Egy izraeli - magyar baráti egyesület által szervezett rendezvényen lépett fel melynek a neve az volt, hogy "Shalom Izrael - Shalom Magyarország", mely most decemberben került megrendezésre.

Én régebben készítettem a fejemben egy listát, hogy az osztálytársaim közül ki lehet zsidó. Ő nem szerepelt a nevek között. Ebből látszik, hogy senki sem az akinek látszik, viszont ha elképzelem a stílusát, akkor egyértelművé válik: zsidó. Így valószínüleg kb. 2-3 zsidó osztálytársam van. Remek!

Még egy érdekesség: a felkészítő tanára az egyik történelem óránkat helyettesítette, s elkezdett sírni Trianonon, de azért Fideszes és zsidó partikra készít fel diákokat. Gratulálok!

Ilyenkor hallgatom meg az ilyen és ehhez hasonló számokat (aki félreérti a szám elejét, annak írom, hogy a vége felé van a lényeg):


Bejegyezte: diamonddick 2010. december 27., hétfő

0 megjegyzés

Megjegyzés küldése