k

Nézegettem a szoftverbazis.hu-t, ahol a sok érdekes, hasznos program mellett megnéztem a játékokat is és gondoltam azoknak akik már unják a Farmeramát és szeretnek online parasztosat játszani, azoknak ez ideális.

Mindenesetre én a karácsonyi hangulat miatt végigjátszom a szünetben a híres Postal 2-t kb. négyszer, mert imádom! Természetesen akkor is, amikor mindenki békésen várta az ajándékokat, én akkor is csak öltem a négereket ebben a remek játékban, amit a Gelegula szerkesztője adott még.


Valószínüleg letöltöm a kiegészítőt is, de sajnos ha jól tudom az már nem szinkronos, viszont elkészült hozzá a felirat! A Postal 3 meg már az én "aranygépemen" sem működik, tehát nincs mit tenni. Mindenesetre azoknak akik imádják mind a mai napig a P2-t ajánlom a multiplayert, hiszen az is egész remek... De én maradok single-ben.

Bejegyezte: diamonddick 2010. december 27., hétfő

0 megjegyzés

Megjegyzés küldése