k

Roland, olvastam a hozzászólásaidat, röviden leírom ennek a posztnak az elején, hogy lényegében igaz amit írtál, de nem igazán értetted meg a kritikám egyik részét.

Akkor amiről valóban szólni akart ez a poszt. Az Ektomorf együttes. Az együttes nevével a blogon egy régebbi posztban már találkozhattatok, de a véleményem azóta nem változott, sőt, még rosszabb lett. A mai napon picit mélyebben keresgéltem a Youtube-on és egy frankó magyar metál együttesre találtam (amit majd bemutatok persze), és mellette volt az Ektomorf videó, gondoltam meglesem. Az együttes remek zenét játszik, mondhatjuk, hogy az én metál stílusumhoz illik, tehát nagyon tetszik.

Viszont a második videó, melyet megnéztem tőlük ezt a kis pozitívumot irántuk jelentősen lerombolta. A szám a cigányok "kiközösítéséréről", stb. szól, tehát remélem értitek, ezt nem akarom bővebben kifejteni. A normálisan gondolkodó magyar emberek átlátják a cigánykérdést. Aki nem hisz nekem, annak javaslom a TV kikapcsolását és az interneten valós információk felkutatását és hírportálként olvassa a kuruc.info-t.

Észre lehet venni, hogy az együttes a Sepulturahoz hasonló zenét játszik és ha olvastátok az linkelt posztot, akkor tudjátok, hogy néger az énekese. Külföldiek általában Sepulturának is nevezik.

Még egy dolog ami idegesít, az együttes egyik borítója:


Láthatjátok, hogy piros, fehér, zöld színek alatt látható az album neve "The Gipsy Way" címmel. Remélem megértitek, hogy azon kívül, hogy rockerek és jó zenét játszanak, nincs nagy különbség a cigány rapperek és az ő zenéjük között a következő számban, csak az rap ez meg metál, viszont a téma megegyezik. Mielőtt belinkelném a zenét javaslom annak aki még nem tette meg: a régebbi posztomban belinkelt videót nézze meg, melyben az együttes énekese látható. 

Valaki remekül megfogalmazta a videó alatt, tehát szeretném ide kitenni, remélem ebből is világosabb lesz a téma.

"K_rvajó zene, csak ezeket a "jajj így utálnak, úgy utálnak mert cigány vagyok" témájú szövegeket felejthetnék el. Pont hogy nem, mivel a fehér rajongók miatt lett sikeres ez az együttes. Mégis ki veszi a cdket, koncertjegyeket?! Megnézném hány cigánynak tetszik ez a zene... sőt, ahogy ismerem őket, ha az ektomorf fellépne cigány közönség előtt, hamar megkéselnék az énekest, mert "mi az hogy nem dáridó-mulatós zenét játszik".

Végezetül a klipp:



Én megértem, ha valaki ezek után képes Ektomorfot hallgatni, de ettől függetlenül a zenék témái, stílusa mögé is át kell látni... vagy valami ilyesmi.

Bejegyezte: diamonddick 2011. január 23., vasárnap

1 Responses to Újabb vélemény

  1. gelegula Says:
  2. Közbe szólnék, ugyanis a napokban jöttem rá, hogy ha engem nem egy cigány verne meg akkor a Jobbik vagy hasonló gondolkodású valaki igazából lesem szar, ez nem teljesen ide tartozik, de ez azért elég érdekes. Amúgy bennem nincs faji rasszizmus, csak utálom a cigányok többségét, mivel a többsége az amelyik nem dolgozik és hasonlók. Amúgy semmi bajom nincs a dolgozó cigánnyal és a zsidókat sem tudom mindet utálni, inkább a hébereket gyűlölöm, persze a zsidóság mint vallás egy kalapszar. Igazából az ÖSSZES vallás egy kalapszar, hinni kell Istenben azt kész, ez a saját vallásom. Lényegében csak azt szeretném hozzáfűzni, hogy A SEGÉLYT KAPÓ ÉS UNDORÍTÓ ÉLŐSDI CIGÁNYOKAT ZÁRJÁK EL, AKI PEDIG HAJLANDÓ DOLGOZNI ÉS VISELKEDNI AZ ÉLJEN TELJES ÉLETET.

     

Megjegyzés küldése