k

Először is szeretnék elnézést kérni attól, aki nézi a blogot (ha van ilyen), hiszen rettenetesen kevés a poszt, nagyon besűrűsödtek a napjaim. Ebben a posztban kettő olyan metál bandáról fogok írni röviden, melyeket képtelen vagyok hallgatni.

Mindkettőnél a következő az ok: a zenészek származása. Lehet, hogy elvakult vagyok, vagy túlzottan pszichopata (természetesen szerintem nem). Az egyik a Sepultura, mely ha jól tudom egy legendává nőtte ki magát, nyáron sokat is hallgattam a "Roots" című zúzós számukat. Viszont akkor hatalmasat zuhantak az én szemembe és természetesen a metálarcokéban is, amikor egy bantu néger féreg hulladék (elnézést a kifejezésért) lett az énekes. Innentől kezdve belőlük elég is volt, hányingerem van, nem tehetek róla.

A mai napon olvasgattam és rátaláltam az Ektomorf együttesre, mely... Nem jellemezném inkább, mert legközelebbi visszaolvasáskor talán én is meglepődnék a stílusomon.

Nézzetek utána magatok a következő linkeken:

Az Ektomorf a Wikipédián: http://hu.wikipedia.org/wiki/Ektomorf
Videó az egyik taggal (érdemes a végét megnézni, hiszen az a lényeg): http://www.noltv.hu/video/2870.html

Bejegyezte: diamonddick 2011. január 5., szerda

0 megjegyzés

Megjegyzés küldése