k

Íme eme számnak a rendkívül bonyolult, mesterien megalkotott, sokatmondó dalszövege (kész röhej):

Valamit mondhatnál
Valamit szólhatnál még
Oly rég várok rád
A szíved itt maradt
Pár részed velem van még
Bennem él

Akkor is várok, ha nincsenek miértek
Hisz tudod, bármit megtennék érted
Nem számít, csak amit érzek
Hisz minden te voltál

Hol vagy már?
Mégis merről szólsz?
Merre jársz?
Én maradok még
Hol vagy már?
Elfújt a szél
Én mégis kereslek
Hisz csak neked mondhatom, hogy szeretlek
Tudod, hogy szeretlek
Mondd, hogy tudod, hogy szeretlek
Mondd, hogy tudod, hogy szeretlek
Szeretlek

Tudom, te más voltál
Tudom, de nem számít már
Ami volt, nem ugyanaz
Minden változik
Küzdhetsz, bárhogy is fáj
Tudod, bárhogy is szeretnéd

Már nincsenek miértek
Pedig bármit megtennék érted
Nem számít, csak amit érzek
Hisz minden te voltál

Hol vagy már?
Mégis merről szólsz?
Merre jársz?
Én maradok még
Hol vagy már?
Elfújt a szél
Én mégis kereslek
Hisz csak neked mondhatom, hogy szeretlek
Tudod, hogy szeretlek
Mondd, hogy tudod, hogy szeretlek
Mondd, hogy tudod, hogy szeretlek
Szeretlek

Csak neked mondhatom
Csak neked mondhatom
Csak neked mondhatom
Hogy szeretlek
Csak neked mondhatom, hogy szeretlek
Hol vagy már?
Mégis merről szólsz?
Merre jársz?
Én maradok még
Hol vagy már?
Elfújt a szél
Én mégis kereslek
Hisz csak neked mondhatom, hogy szeretlek
Tudod, hogy szeretlek
Mondd, hogy tudod, hogy szeretlek
Mondd, hogy tudod, hogy szeretlek
Szeretlek

Forrás: spmusic.hu

Bejegyezte: diamonddick 2011. március 13., vasárnap

0 megjegyzés

Megjegyzés küldése