k

Többször említettem, hogy Jack Black zsidó származású, de nem igazán hitte el nekem senki. Ebben a posztban különböző interneten fellelhető bizonyítékokat mutatok be. Az internet. Nos igen, az ember azt gondolja, hogy: "Megint csak egy átverés, egy ócska pletyka". Sajnos ebben az esetben nem így van, hiszen ez még maga JB szájából is elhangzott: "I'm Jewish".

Íme a Wikipédia: 



A vele készült interjúban többször említik a jew szót, de mivel angol tudásom silány, ezért én sem értek mindent, de a lényeget kiemeltem:


A teljes interjú ezen a linken olvasható.

És végül egy zsidókkal foglalkozó weboldal online szavazása:

 Mint a képen is látható, a szavazatom hamis volt... arra szavaztam, hogy nem zsidó. Az eredmény úgy gondolom, hogy egyértelmű.

Akit ezen információk sem győztek meg Guglizzon, s valószínüleg rengeteg  ilyen és ehhez hasonló információra tesz szert.

Ennek ellenére képtelen vagyok utálni őt, hiszen a zsidók között is példaértékű! (bár ha jobban beleásnám magam, lehet, hogy pont az ellenkezője derülne ki)

Bejegyezte: diamonddick 2011. február 27., vasárnap

0 megjegyzés

Megjegyzés küldése